Manual:Integrat/Module/WooCommerce

De la Manual
Jump to navigation Jump to search

Rezumat[modificare]

Acest manual va ajuta sa configurati modulul WooCommerce introdus in aplicatia Integrat.STS incepand cu versiunea 5.5.0 prin intermediu caruia aplicatia poate interactiona cu platforma WooCommerce prin intermediul functiilor API puse la dispozitia dezvoltatorilor.

  • platforma = WooCommerce
  • conector = WOOC.SITE
  • SITE = un con atribuit site-ului dvs. (exemplu: SOFTTEAM)

Functii API[modificare]

Comenzi clienti[modificare]

/wp-json/wc/v3/orders

Prin intermediul acestei functii se descarca comenzile primite de la clienti. La apelarea acestei functii se folosesc parametrii:

- data de inceput - de la data

- data de sfarsit - pana la data

Articole[modificare]

/wp-json/wc/v3/products

Prin intermediul acestei functii se descarca catalogul dvs. de articole de pe platforma.

Fereastra API - Comenzi[modificare]

pagina Comenzi[modificare]

In aceasta pagina sunt afisate comenzile primite de la clienti pe platfoma. La preluarea comenzii se completeaza automat numarul de referinta (Nr.Ref) cu numarul comenzii alocate de platforma si se adauga :

- #WOOC.SITE la comenzile primite

- #WOOC.SITE# la stornari

Prin intermediul acestui numar se va pastra legatura cu platfoma.

Pentru generarea facturilor trebuie sa se selecteze comenzile prin bifarea acestora manual (rubrica *) sau prin selectarea automata care se efectueaza prin apasarea butonului Selectare urmata de apasarea butonului Generare facturi. In cazul in care o comanda nu se poate factura trebuie verificata rubrica explicatie.

pagina Miscari[modificare]

In aceasta pagina sunt prezentate miscarile aferente comenzilor primite pe platforma. Este utila pentru momentele in care comanda nu poate fi facturata deoarece prezinta fiecare rand din comanda si eventualele probleme (cod nemapat).

pagina Facturi[modificare]

In aceasta pagina sunt afisate facturile emise catre clienti pe platfoma. Publicarea facturilor pe platforma se poate efctua dupa generarea acestora in pagina Comenzi. Pentru publicarea trebuie sa se selecteze facturile prin bifarea acestora manual (rubrica *) sau prin selectarea automata care se efectueaza prin apasarea butonului Selectare urmata de apasarea butonului Publicare facturi.

Publicarea consta in:

1. crearea facturii in format PDF

2. urcarea facturii pe site-ul dvs. intr-un director care nu este vizibil pe web

3. adaugarea unui link catre factura urcata pe site-ul dvs. pe platforma

Trebuie avut in vedere ca facturile trebuie sa ramana pe site-ul dvs. deoarece platforma nu pastreaza decat link-ul catre factura. In cazul in care aceste facturi se sterg de pe site-ul dvs. aceastea nu vor mai fi disponibile pe platforma.

pagina Articole[modificare]

In aceasta pagina sunt afisate articolele publicate pe platforma. Pentru descarcarea acestora trebuie apasat butonul Descarcare articole. Vor fi considerate articole cu probleme acele articole care nu au fost echivalate/mapate.

Tabelul contine: - Cod - codul articolului din baza dvs. de date

- Denumire - denumirea articolului din baza dvs. de date

- Cod2 - codul articolului din baza de date a platformei

- Denumire2 - denumirea articolului din baza de date a platformei

- CodExtern - codul atribuit de platforma

- CodExtern2 - cod suplimentar atribuit de platforma

- Regular - pretul de vanzare propus de furnizor

- Pret site - pretul de vanzare

- Pret loco - pretul de vanzare stabilit in lista de preturi de vanzare

- Stoc site - stocul disponibil pe site

- Stoc loco - stocul disponibil in baza dvs. de date

- Status site - instock/outofstock - informatie prezenta pe site

- Status loco - instock/outofstock - informatie care urmeaza a fi completata pe site

- Stoc real - stocul disponibil in baza dvs. de date

- Productie - cantitatea minima care poate fi produsa, pentru articolele compuse

- Rezervat - cantitatea prezenta in comenzile de clienti neinchise

- Moneda - moneda in care se exprima preturile

Mapare articole, varianta 1[modificare]

Legatura intre articolele din baza dvs. de date si cele din baza de date a platformei se realizeaza prin intermediul rubricii Cod2.

Maparea se realizeaza astfel:

- deschidere fereastra Catalog articole

- cautare articol

- modificare articol

- selectare pagina Echivalente

- apasare buton Editare echivalente

- se completeaza

-- Tip = Cod bare

-- Cod = Cod2 (ex. 500#SITE")

-- Denumire = EAN-128

- urmat de apasarea butonului OK si apoi a butonului Salvare

La revenirea in pagina Articole, dupa adaugarea unei mapari, se apasa butonul Actualizare.

Mapare articole, varianta 2[modificare]

Legatura intre articolele din baza dvs. de date si cele din baza de date a platformei se realizeaza prin intermediul rubricii Cod2.

Maparea se realizeaza astfel:

- se apeleaza functia F3-Articole

- se cauta articolul

- se apeleaza functia F5-Selectare

La revenirea in pagina Articole, dupa adaugarea unei mapari, se apasa butonul Actualizare.

Conector[modificare]

Pentru activarea conectorului sunt necesare urmatoarele informatii:

platforma (API)

- numele utilizatorului pentru accesarea platformei

- parola pentru accesarea platformei

- tabela in care se vor inregistra vanzarile

- tip documentului folosit pentru vanzare

- articolul folosit pentru transport

- procentul de TVA care se aplica la transport

- articolul folosit pentru voucher

- moneda in care se emite factura

- numarul de zecimale pentru rotunjiri

- Livrare OSS

Activarea se realizeaza prin bifarea rubricilor Activare FTP si Activare API.