Manual:Integrat/Front office/Point of Sale
		
		
		
		
		
		Sari la navigare
		Sari la căutare
		
		
	
Prin intermediul aceste ferestre se pot prelua comenzi de vanzare si se pot emite documente de tip bon fiscal si factura.
Tabel articole[modificare]
Tabelul cu articole comandate contine:
- Nr. crt
- Denumire
- Cantitate
- UM
- Pret
- Total
- Cod
- Baxuri
- Discount %
- Bonus
- Descriere
Functii[modificare]
- F2 Bon / Factura = stabilirea tipului de document : bon / factura
- F3 Articole = apelarea catalogului de articole
- F4 Client = apelarea catalogului terti
- F5 Delegat = stabilirea delegatului
- F6 Anulare = anularea comenzii curente
- F7 Diferente vs. comanda = prezinta o fereastra in care sunt prezentate diferentele intre comanda curenta si cea initiala
- F8 Stergere = stergerea comenzii curente
- F11 Discount = stabilirea discountului care se acordata pentru comanda curenta
- F12 Total = terminarea comenzii prin emiterea documentului fiscal
Butoane[modificare]
- noua
- preluare
- transfer
- accept
- comenzi