Manual:Integrat/Contabilitate/Tipuri de documente si contari/Editare

De la Manual
< Manual:Integrat‎ | Contabilitate‎ | Tipuri de documente si contari
Versiunea din 28 aprilie 2021 08:14, autor: Avir (Discuție | contribuții) (F6 Copiere tip document)
Jump to navigation Jump to search

Prin intermediul acestei ferestre se adauga, modifica sau sterg tipuri de contari.

Adaugarea unui tip de document se face apeland functia F2 Adaugare. Se completeaza informatiile despre:

  • Tipul de document (Denumire)
  • Tabela
  • Fel document - o codificare a tipului de document pe care o regasiti afisata in diferite rapoarte
  • Ecran - fereastra in care puteti adauga un asfel de tip de document
  • Cont - un cont sau * atunci cand nu se specifica un cont anume
  • prin bifarea rubricii corespunzatoare, informatii despre tipul de document: factura, factura simplificata, autofacturare, bon fiscal, borderou, carnet
  • daca nu se factureaza - se bifeaza rubrica respectiva
  • daca este custodie - se bifeaza rubrica respectiva
  • calcul de TVA - daca se calculeaza TVA sau nu - se bifeaza rubrica respectiva

F6 Copiere tip document[modificare]

Prin intermediul acestei functii se poate copia un tip de document.

In pagina de Cautare:

  • se pozitioneaza mouse-ul pe documentul care se doreste sa fie copiat
  • se apeleaza functia F5 Selectare sau se apasa tasta Enter
  • se apeleaza functia F6 Copiere tip document

Documentul este copiat, inclusiv contarile declarate la documentul copiat.

Tipul de document pentru documentul copiat va fi ca cel al documentului copiat la care se adauga -X (ex: daca am copiat documentul AEVNE - Aviz de expeditie (nefacturabil), noul document va avea ca tip de document AEVNE-X)

Revenim in pagina de Cautare

  • se pozitioneaza mouse-ul pe documentul generat prin copiere
  • se apeleaza functia F5 Selectare sau se apasa tasta Enter

Mesaj atentionare necontare[modificare]