Manual:Asistenta: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m (Plasarea cererilor)
m (Plasarea cererilor)
Linia 9: Linia 9:
 
*Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii  
 
*Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii  
 
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
 
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
 +
 +
== Preluarea cererilor ==
 +
 +
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''1. Preluare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 1''' in '''status 2'''.
 +
 +
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu clientul pentru rezolvarea cererii respective.
 +
 +
== Finalizarea cererilor ==
 +
 +
Finalizarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''3. Finalizare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 2''' in '''status 3'''.
 +
 +
Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.
  
 
== Confirmarea cererilor ==
 
== Confirmarea cererilor ==

Versiunea de la data 28 martie 2021 05:25

Plasarea cererilor[modificare]

Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului 1. Cerere.

In fereastra Plasare cerere asistenta se vor completa rubricile:

  • Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
  • Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii
  • Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate

Preluarea cererilor[modificare]

Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 1. Preluare care are ca efect trecerea cererii din status 1 in status 2.

Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu clientul pentru rezolvarea cererii respective.

Finalizarea cererilor[modificare]

Finalizarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 3. Finalizare care are ca efect trecerea cererii din status 2 in status 3.

Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.

Confirmarea cererilor[modificare]