Manual:Asistenta: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m (Confirmarea cererilor)
m
Linia 1: Linia 1:
 
__toc__
 
__toc__
  
== Plasarea cererilor ==
+
== Plasare ==
  
 
Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului '''1. Cerere'''.
 
Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului '''1. Cerere'''.
Linia 10: Linia 10:
 
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
 
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
  
== Preluarea cererilor ==
+
== Preluare ==
  
 
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''1. Preluare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 1''' in '''status 2'''.
 
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''1. Preluare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 1''' in '''status 2'''.
  
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu clientul pentru rezolvarea cererii respective.
+
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu initiatorul pentru rezolvarea cererii respective.
  
== Finalizarea cererilor ==
+
== Finalizare ==
  
Finalizarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''3. Finalizare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 2''' in '''status 3'''.
+
Finalizare cererii poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''3. Finalizare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 2''' in '''status 3'''.
  
 
Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.
 
Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.
Linia 31: Linia 31:
 
== Anulare ==
 
== Anulare ==
  
Cererea poate fi confirmata doar de catre persoana care a initiat-o prin apasarea butonului '''4. Confirmare'''.
+
Anularea unei cereri poate fi efectuata atata timp cat nu a fost preluata de un asistent.
Inainte de confirmare initiatorul poate verifica timpul alocat respectivei cereri.
+
In cazul in care se doreste anularea respectivei cereri atunci se comunica acest lucru asistentului care va trece respectiva cerere din '''status 2''' in '''status 1''' si initiatorul o poate anula.
 
 
In cazul in care constata erori in timpi de lucru va sesiza in prima faza asistentul pentru explicatii si in ultima faza va sesiza aceasta problema telefonic sau printr-un email la adresa '''avir@softteam.ro'''.
 

Versiunea de la data 28 martie 2021 05:35

Plasare[modificare]

Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului 1. Cerere.

In fereastra Plasare cerere asistenta se vor completa rubricile:

  • Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
  • Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii
  • Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate

Preluare[modificare]

Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 1. Preluare care are ca efect trecerea cererii din status 1 in status 2.

Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu initiatorul pentru rezolvarea cererii respective.

Finalizare[modificare]

Finalizare cererii poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 3. Finalizare care are ca efect trecerea cererii din status 2 in status 3.

Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.

Confirmare[modificare]

Cererea poate fi confirmata doar de catre persoana care a initiat-o prin apasarea butonului 4. Confirmare. Inainte de confirmare initiatorul poate verifica timpul alocat respectivei cereri.

In cazul in care constata erori in timpi de lucru va sesiza in prima faza asistentul pentru explicatii si in ultima faza va sesiza aceasta problema telefonic sau printr-un email la adresa avir@softteam.ro.

Anulare[modificare]

Anularea unei cereri poate fi efectuata atata timp cat nu a fost preluata de un asistent. In cazul in care se doreste anularea respectivei cereri atunci se comunica acest lucru asistentului care va trece respectiva cerere din status 2 in status 1 si initiatorul o poate anula.