Manual:Asistenta: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m (Confirmarea cererilor)
m (Preluare)
 
(Nu s-au afișat 5 versiuni intermediare efectuate de același utilizator)
Linia 1: Linia 1:
 
__toc__
 
__toc__
  
== Plasarea cererilor ==
+
== Plasare ==
  
 
Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului '''1. Cerere'''.
 
Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului '''1. Cerere'''.
  
In fereastra '''Plasare cerere asistenta''' se vor completa rubricile:
+
In fereastra '''Plasare cerere asistenta''' initiatorul trebuie sa completeze rubricile:
 
*Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
 
*Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
 
*Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii  
 
*Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii  
 
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
 
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
  
== Preluarea cererilor ==
+
La plasarea unei cereri de asistenta toti asistenti primesc un mesaj de informare precum ca a fost plasata o comanda noua prin SMS.
  
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''1. Preluare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 1''' in '''status 2'''.
+
== Preluare ==
  
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu clientul pentru rezolvarea cererii respective.
+
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''1. Preluare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 1''' in '''status 2''' sau prin accesarea linkului primit prin SMS.
  
== Finalizarea cererilor ==
+
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu initiatorul pentru rezolvarea cererii respective.
  
Finalizarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''3. Finalizare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 2''' in '''status 3'''.
+
== Finalizare ==
  
Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.
+
Finalizare cererii poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''3. Finalizare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 2''' in '''status 3'''.
  
== Confirmarea cererilor ==
+
La finalizarea unei cereri de asistenta initiatorul primeste un mesaj de informare precum ca aceasta a fost finalizata prin SMS/Email.
 +
 
 +
== Confirmare ==
 +
 
 +
Cererea poate fi confirmata doar de catre persoana care a initiat-o prin apasarea butonului '''4. Confirmare''' sau prin accesarea linkului primit prin SMS.
  
Cererea poate fi confirmata doar de catre persoana care a initiat-o prin apasarea butonului '''4. Confirmare'''.
 
 
Inainte de confirmare initiatorul poate verifica timpul alocat respectivei cereri.
 
Inainte de confirmare initiatorul poate verifica timpul alocat respectivei cereri.
 +
 +
Dupa confirmarea unei cereri asistentul nu mai are acces la respectiva cerere. In cazul in care din diverse motive nu a completat corect timpul de interventie acesta poate corecta dar respectiva cerere trebuie sa fie reconfirmata de initiator.
  
 
In cazul in care constata erori in timpi de lucru va sesiza in prima faza asistentul pentru explicatii si in ultima faza va sesiza aceasta problema telefonic sau printr-un email la adresa '''avir@softteam.ro'''.
 
In cazul in care constata erori in timpi de lucru va sesiza in prima faza asistentul pentru explicatii si in ultima faza va sesiza aceasta problema telefonic sau printr-un email la adresa '''avir@softteam.ro'''.
 +
 +
== Anulare ==
 +
 +
Anularea unei cereri poate fi efectuata atata timp cat nu a fost preluata de un asistent.
 +
In cazul in care se doreste anularea respectivei cereri atunci se comunica acest lucru asistentului care va trece respectiva cerere din '''status 2''' in '''status 1''' si initiatorul o poate anula.

Versiunea curentă din 4 aprilie 2021 08:27

Plasare[modificare]

Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului 1. Cerere.

In fereastra Plasare cerere asistenta initiatorul trebuie sa completeze rubricile:

  • Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
  • Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii
  • Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate

La plasarea unei cereri de asistenta toti asistenti primesc un mesaj de informare precum ca a fost plasata o comanda noua prin SMS.

Preluare[modificare]

Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 1. Preluare care are ca efect trecerea cererii din status 1 in status 2 sau prin accesarea linkului primit prin SMS.

Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu initiatorul pentru rezolvarea cererii respective.

Finalizare[modificare]

Finalizare cererii poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 3. Finalizare care are ca efect trecerea cererii din status 2 in status 3.

La finalizarea unei cereri de asistenta initiatorul primeste un mesaj de informare precum ca aceasta a fost finalizata prin SMS/Email.

Confirmare[modificare]

Cererea poate fi confirmata doar de catre persoana care a initiat-o prin apasarea butonului 4. Confirmare sau prin accesarea linkului primit prin SMS.

Inainte de confirmare initiatorul poate verifica timpul alocat respectivei cereri.

Dupa confirmarea unei cereri asistentul nu mai are acces la respectiva cerere. In cazul in care din diverse motive nu a completat corect timpul de interventie acesta poate corecta dar respectiva cerere trebuie sa fie reconfirmata de initiator.

In cazul in care constata erori in timpi de lucru va sesiza in prima faza asistentul pentru explicatii si in ultima faza va sesiza aceasta problema telefonic sau printr-un email la adresa avir@softteam.ro.

Anulare[modificare]

Anularea unei cereri poate fi efectuata atata timp cat nu a fost preluata de un asistent. In cazul in care se doreste anularea respectivei cereri atunci se comunica acest lucru asistentului care va trece respectiva cerere din status 2 in status 1 si initiatorul o poate anula.