Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m (Generale)
m (Generale)
Linia 25: Linia 25:
  
 
'''Vezi si'''
 
'''Vezi si'''
[[Manual:Integrat/Tutoriale#EDI - Electronic Data Interchange EDI - Electronic Data Interchange]]
+
[[Manual:Integrat/Tutoriale#EDI - Electronic Data Interchange|EDI - Electronic Data Interchange]]
  
 
==Intrastat==
 
==Intrastat==

Versiunea de la data 18 iulie 2019 19:33

date despre firma

Prin intermediul acestei ferestre se declara si modifica datele despre firma.

Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre firma si alte pagini in functie de tipul de raportare pentru care este necesara respectiva informatie.

Generale[modificare]

Informatiile care se completeaza in aceasta pagina sunt

  • Denumire - obligatoriu
  • Forma organizatorica - selectie din catalogul de forme de organizare, obligatoriu daca se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei (vezi si Angajati - Revisal)
  • Forma juridica - selectie din catalogul de forme juridice, obligatoriu daca se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei (vezi si Angajati - Revisal)
  • CUI - obligatoriu
  • Atribut fiscal - daca este cazul
  • Nr. reg. com - numarul de inregistrare la Registrul Comertului - obligatoriu
  • GLN - obligatoriu in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
  • Cod CAEN - obligatoriu, selectie din lista
  • Adresa, Localitate, Judet sau sector, Tara - obligatoriu
  • Cod postal - obligatoriu in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
  • Telefon, Fax, Mobil, E-mail, adresa web - optional
  • Banca 1, Denumire, Cont, Adresa, etc - obligatoriu, informatia se listeaza pe facturi si este utilizata si in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
  • Banca 2, Denumire, Cont, Adresa, etc - optional

Optional se mai pot completa informatii despre

  • Capital social, Autorizatie, Activitate, Firma Financiara

Vezi si EDI - Electronic Data Interchange

Intrastat[modificare]

Informatiile din aceasta pagina se completeaza obligatoriu in cazul in care firma are activitati de import - export care trebuiesc declarate la Intrastat.

Se completeaza informatii despre

  • nume, prenume si pozitia (functia) persoanei care semneaza declaratia
  • telefon, fax, email - pentru contact

Declaratia 112[modificare]

In cazul in care firma foloseste modulul de Salarii al aplicatiei pentru generarea statelor de plata si a Declaratiei 112 se completeaza obligatoriu informatii despre

  • semnatura declaratie si functie declarant
  • state de plata intocmite de
  • casa de asigurari de sanatate cu care firma are conventie si numarul conventiei; casa de sanatate se selecteaza din lista caselor acreditate (Case de asigurare)
  • casa de pensii cu care firma are conventie

Se mai pot completa informatii despre

  • numar conventie somaj, data inceput subventie si tip subventie
  • ITM-ul la care este asignata firma, numarul dosarului si inspectorul

Se bifeaza rubrica firma desfasoara activitati in sectorul constructii (cel putin 80% din cifra de afaceri totala) in cazul in care firma desfasoara activitati in sectorul constructii.

In cazul in care se genereaza pontajul din fereastra Lichidare - Pontaj in format .XLS se completeaza si rubricile

  • ora & min. incepere program de lucru
  • pauza de masa (minute)

Declaratia 300[modificare]

In cazul in care firma genereaza Declaratia 300 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia

Declaratia 394[modificare]

In cazul in care firma genereaza Declaratia 394 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • B.1. Date de identificare reprezentant fiscal/legal/imputernicit
    • CIF / CNP, denumire, adresa, email, tip reprezentant
  • B.2. Tipul persoanei care a intocmit declaratia
    • Denumire, CIF / CNP
    • persoana fizica si calitate sau persoana juridica si functie in cadrul persoanei impozabile

Declaratia 390[modificare]

In cazul in care firma genereaza Declaratia 390 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia

Bilant[modificare]

In cazul in care firma genereaza Bilantul prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • tip entitate - obligatoriu, selectie din lista
  • forma de proprietate - obligatoriu, selectie din lista de Bilant - forme de proprietate
  • administrator (nume si prenume)
  • intocmit (nume si prenume), calitatea selectie din lista de Bilant - calitate intocmit, nr.de inregistrare in organismul profesional

Dupa caz, se pot bifa rubricile

  • Entitatea are obligatia legala de auditare a situatiilor financiare anuale?
  • Entitatea a optat voluntar pentru auditarea situatiilor financiare anuale?
  • Situatiile financiare anuale au fost aprobate potrivit legii

Se mai poate completa informatia despre

  • Nume si prenume auditor persoana fizica / Denumire firma de audit
  • Nr.de inregistrare in Registrul CAFR
  • CIF / CUI