Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m (Gestiune preturi)
m (Pagină înlocuită cu „'''Setari''' , '''Tutoriale''' Prin intermediul acestei Manual:Integrat/No...”)
(Etichetă: Înlocuit)
 
Linia 4: Linia 4:
 
Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se pot adauga, modifica sau sterge gestiuni.
 
Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se pot adauga, modifica sau sterge gestiuni.
  
Adaugarea informatiei se face prin apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 Adaugare|F2 Adaugare]].
+
In cadrul ferestrei sunt doua pagini principale:
  
Modificarea sau stergerea unei gestiuni se face prin selectarea ei din lista si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 Modificare|F3 Modificare]], respectiv [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 Stergere|F8 Stergere ]].
+
*[[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Cautare|Cautare]] se poate efectua cautarea unei gestiuni
  
Stergerea unei gestiuni este posibila numai daca aceasta nu apare ca analitic in [[Manual:Integrat/Contabilitate/Note contabile|note contabile]].
+
*[[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Editare|Editare]] se pot actualiza datele despre gestiune
 
 
==Date de identificare==
 
Datele care se completeaza in mod obligatoriu pentru identificarea unei gestiuni sunt
 
*Cod - maxim 10 caractere, Tip - selectie din lista (Engros, Endetail) si Denumire
 
 
 
Se pot completa si informatii despre
 
*Gestionar - selectie din catalogul de angajati
 
*Casa - prin intermediul ei se fac incasarile si platile aferente gestiunii, selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Casa|catalogul de case]]
 
*Banca card - prin intermediul ei se fac incasarile cu card aferente gestiunii, selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Banci|catalogul de banci]]
 
*Banca factura - prin intermediul ei se fac incasarile pentru facturile aferente gestiunii, selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Banci|catalogul de banci]]
 
 
 
Alte informatii utile
 
*Centru de cost - selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Centre cost|catalogul de Centre de cost]]
 
Se completeaza obligatoriu daca este bifata optiunea [[Manual:Integrat/Generale/Setari#Urmarire pe centre de cost|Setari / Generale - Urmarire pe centre de cost]]
 
*GLN - se completeaza in cazul in care se foloseste modulul '''EDI''' in relatia cu unii parteneri
 
*Adresa, Localitate, Judet sau Sector, Cod postal, Tara
 
**utila in cazul in care gestiunea nu este situata in aceeasi locatie cu sediul social
 
**se completeaza in cazul in care se foloseste modulul '''EDI''' in relatia cu unii parteneri
 
*Cod casa marcat - ???
 
*ID retea - ??? - se completeaza in cazul in care se doreste activarea sistemului de verificare a bonurilor de transfer si a avizelor de expeditie in cazul in care se face import de date din alte baze de date
 
 
 
==Speciale==
 
Se mai pot bifa rubricile
 
*Se calculeaza accize pt. - NIR marfa in curs de aprov. - FAINOTA
 
*Stocul din aceasta gestiune nu este vandabil
 
*Stocul din aceasta gestiune nu se rezerva
 
*Etichetare automata
 
**adauga in lista de asteptare a noilor etichete care trebuiesc listate
 
**adaugarea se executa prin intermediul [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrelor]] [[Manual:Integrat/Articole/Catalog articole|Catalog articole]], [[Manual:Integrat/Articole/Preturi vanzare|Preturi vanzare]], Etichete (liste pret)
 
**listarea propriu-zisa va fi efectuata de utilizatorul care are bifata rubrica [[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Setari#Toate gestiunile|Toate gestiunile]] sau rubrica [[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Setari#Gestiune|Gestiune]] este completata cu gestiunea respectiva.
 
*WMS activ, se completeaza si data de la care aceasta optiune intra in vigoare
 
**se foloseste doar in cazul in care gestiunea este gestionata de un sistem [[Manual:Integrat/Module/WMS|Warehouse Management System]]
 
 
 
==Gestiune parinte==
 
Se completeaza in cazul in care se doreste transfer automat cu preturi aferente gestiunii parinte.
 
 
 
==Gestiune descarcare==
 
Se completeaza in cazul in care se doreste transfer automat cu lista de pret aferenta gestiunii curente.
 
 
 
==Gestiune preturi==
 
Se completeaza in cazul in care se doreste incarcarea preturilor de vanzare cu cele din alta gestiune.
 
==Gestiune pierderi==
 
Se completeaza in cazul in care se doreste transferul automat al pierderilor aferente livrarilor catre alta gestiune.
 
 
 
==Lista de pret==
 
Se selecteaza o lista de [[Manual:Integrat/Articole/Preturi vanzare|preturi de vanzare]].
 
 
 
Este utilizata doar pentru actualizarea preturilor de vanzare din NIR.
 
 
 
In cazul gestiunilor endetail se poate actualiza automat pretul de vanzare in lista de preturi de vanzare a gestiunii in momentul intocmirii NIR-ului sau la validarea acestuia.
 
 
 
==Client==
 
 
 
Aceasta rubrica devine vizibila daca a fost bifata optiunea [[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Setari#Se permite stabilirea unui tert pentru o gestiune|Se permite stabilirea unui tert pentru o gestiune]].
 
 
 
Este utila doar pentru cazurile in care gestiunea este de tip custodie si transferurile se efectueaza prin bonuri de transfer.
 
 
 
Se selecteaza un client din [[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti|catalogul de terti]].
 
 
 
==Gestiuni descarcare automata Front office==
 
Apasarea acestui buton are ca efect deschiderea [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrei]] '''Gestiuni din care se descarca automat''' prin intermediul careia se pot selecta gestiunile din care se poate transfera automat marfa in cazul in care gestiunea curenta nu are stoc suficient.
 
 
 
==Angajati afiliati==
 
Apasarea acestui buton are ca efect deschiderea [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrei]] '''Angajati afiliati''' prin intermediul careia se pot selecta angajatii in functie de activitatile pe care le desfasoara (Agent, Prelucrator, Delegat, X-Admin, etc).
 
 
 
Tipul de activitate '''X-Admin''' este folosit in cazul unor tranzactii care necesita confirmarea din partea unui supervizor.
 

Versiunea curentă din 27 aprilie 2021 07:55

Setari , Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se pot adauga, modifica sau sterge gestiuni.

In cadrul ferestrei sunt doua pagini principale:

  • Cautare se poate efectua cautarea unei gestiuni
  • Editare se pot actualiza datele despre gestiune