Manual:Integrat/Contabilitate/Situatii/ANAF - recipise

De la Manual
< Manual:Integrat‎ | Contabilitate
Versiunea din 28 aprilie 2021 00:14, autor: Avir (Discuție | contribuții)
(dif) ← Versiunea anterioară | Versiunea curentă (dif) | Versiunea următoare → (dif)
Jump to navigation Jump to search

Prin intermediul acestei ferestre se introduc recipisele aferente declaratiilor depuse la ANAF.

Pentru adaugarea informatiilor despre o recipisa se apeleaza functia F3 Modificare si apoi se apeleaza functia F2 adaugare rand.

Apare o fereastra in care:

  • se selecteaza din lista luna declaratiei
  • se selecteaza din lista denumirea declaratiei
  • se completeaza numarul si data declaratiei.

Adaugarea se finalizeaza apasand butonul Salvare.

Modificarea informatiei despre o recipisa se face prin pozitionarea pe recipisa dorita si apelarea functiei F3 modificare rand.

Stergerea informatiei despre o recipisa se face prin pozitionarea pe recipisa dorita si apelarea functiei F8 stergere rand.

Vizualizarea recipiselor pentru o anumita luna se realizeaza prin selectarea lunii dorite in lista Perioada.

Completarea recipiselor pentru Declaratia 112 este utila in cazul in care se foloseste modulul de Salarii si se doreste eliberarea adeverintelor pentru somaj (Adeverinte).