Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m
m
Linia 2: Linia 2:
 
'''[[Manual:Integrat/Tutoriale#Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori|Tutoriale]]'''
 
'''[[Manual:Integrat/Tutoriale#Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori|Tutoriale]]'''
  
Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se introduc documente de tip '''Aviz intrare'''.
+
Prin intermediul acestei ferestre se introduc comenzile plasate catre furnizori.
 
 
Vom folosi termenul de intrare deoarece exista trei tipuri de avize
 
*Avize de expeditie (furnizori) - cont 408
 
*Avize intre subunitati - cont 482
 
*Avize intre unitate si subunitate - cont 481
 
  
 
=Rubrici principale=
 
=Rubrici principale=
  
 
Un document contine urmatoarele rubrici principale
 
Un document contine urmatoarele rubrici principale
*Numar - numarul documentului
+
*Nr. CMD - numarul comenzii
*Data - data documentului
+
*Data - data comenzii
*Seria - seria documentului
 
  
 
{{Manual:Integrat/Notiuni/Rubrici/Cautare in cataloage/Gestiune}}
 
{{Manual:Integrat/Notiuni/Rubrici/Cautare in cataloage/Gestiune}}

Versiunea de la data 1 februarie 2020 06:37

Setari , Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se introduc comenzile plasate catre furnizori.

Rubrici principale[modificare]

Un document contine urmatoarele rubrici principale

  • Nr. CMD - numarul comenzii
  • Data - data comenzii

vasile

  • Gestiune - gestiunea in care se inregistreaza documentul
  • Furnizor - tertul care a emis documentul
  • Punct - punctul de lucru al furnizorului, devine activ doar daca a fost introdus cel putin un punct de lucru pentru tertul selectat
  • Nr. NIR - numarul notei de intrare-receptie
    • pentru a completa manual aceasta rubrica, trebuie bifata rubrica Numar de NIR manual
    • numerotarea automata a NIR-urilor se efectueaza in momentul validarii doar daca a fost declarata o plaja de numere (Serii si numere) aferenta gestiunii selectata in document
  • Explicatie - rubrica optionala

La selectarea furnizorului se completeaza automat rubricile

  • T/I/E - Tara, Intracomunitar, Extracomunitar
  • ID furnizor - numar atribuit de furnizor in relatia cu firma dvs

La inchiderea comenzilor, se completeaza automat

  • Nr. CMD - numarul comenzii
  • Nr. Ref. - numarul comenzii atribuite de furnizor
  • Valoare repartizata - reprezinta valoarea tuturor repartizarilor de transport sau discount efectuate pe documentul curent

Rubrici speciale[modificare]

TVA*[modificare]

TVA*/TVA inc* - eticheta este interactiva si reprezinta tipul de inregistrare al TVA-ului, acesta poate fi TVA exigibil afisat cu TVA* sau TVA la incasare afisat cu TVA inc*. Schimbarea tipului se poate realiza in regim de modificare prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta si selectarea altei optiuni.

Inchis*[modificare]

Prezinta documentele care sunt in referinta cu documentul curent prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta.

Functii[modificare]

In regim de vizualizare

F5 Contari[modificare]

Afiseaza fereastra Contari aferente documentului

Tipuri de miscari[modificare]

1. Stocuri

2. Nestocate

3. Conturi

4. Stornari

5. Inchideri comenzi furnizori

5. Inchideri web - NIR

8. Repartizare transport sau discount primit cu alt document