Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori

De la Manual
< Manual:Integrat‎ | Gestiune‎ | Furnizori
Versiunea din 1 februarie 2020 07:01, autor: Avir (Discuție | contribuții) (Rubrici principale)
Jump to navigation Jump to search

Setari , Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se introduc comenzile plasate catre furnizori.

Rubrici principale[modificare]

Comanda contine urmatoarele rubrici principale:

  • Nr. CMD - numarul comenzii
  • Data - data comenzii
  • Gestiune - gestiunea in care se urmeaza sa se receptioneze marfa
  • Furnizor - tertul catre care se plaseaza comanda
  • Punct - punctul de lucru al furnizorului, devine activ doar daca a fost introdus cel putin un punct de lucru pentru tertul selectat
  • Nr. Ref - numarul de comanda atribuit de furnizor
  • Discount - discount normal; se completeaza automat la adaugarea unui document cu discountul stabilit in rubrica Discount achizitii.
  • Termen de livrare - numarul de zile de la data comenzii pana la data livrarii
  • Scadenta - data la care se receptioneaza marfurile
  • Observatii & comentarii
  • T/I/E - Tara, Intracomunitar, Extracomunitar
  • date identificare furnizor ; in partea dreapta-sus a ferestrei ; butonul *** afiseaza date despre furnizori sau date despre contact

Rubrici speciale[modificare]

TVA*[modificare]

TVA*/TVA inc* - eticheta este interactiva si reprezinta tipul de inregistrare al TVA-ului, acesta poate fi TVA exigibil afisat cu TVA* sau TVA la incasare afisat cu TVA inc*. Schimbarea tipului se poate realiza in regim de modificare prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta si selectarea altei optiuni.

Functii[modificare]

In regim de vizualizare

F5 Contari[modificare]

Afiseaza fereastra Contari aferente documentului

Tipuri de miscari[modificare]

1. Stocuri

2. Nestocate

3. Conturi

4. Stornari

5. Inchideri comenzi furnizori

5. Inchideri web - NIR

8. Repartizare transport sau discount primit cu alt document