Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati/Editare

De la Manual
Jump to navigation Jump to search

Setari , Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre angajati.

Informatia este organizata pe mai multe pagini, o pagina care contine informatiile generale despre angajat si alte pagini cu informatii grupate pe urmatoarele tematici:

Introducerea unui angajat nou se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.

Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.

Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.

Intrebari frecvente[modificare]

Ce inseamna mesajul "Aveti deja un angajat cu acest CNP"?

Cum "sterg" un angajat pentru care am date in istorie?

Cum ma influenteaza rubricile "Incadrat" sau"Revenire din intrerupere contract de munca"?

Cum ma influenteaza rubricile "Lichidat" sau "Intrerupere contract de munca"?

Cum ma influenteaza completarea rubricilor "in perioada" aferente rubricii "Handicap"?

Cum pot sa achit unui angajat toate drepturile salariale la avans?

Cum pot elibera adeverinte unui angajat?.

Cum pot afla informatii despre concediul de odihna al angajatilor?

Cum se poate adauga sau modifica o informatie in lista de selectie a unei rubrici cu cautare rapida?

Cum selectez modul in care se listeaza?

Daca modulul de Salarii nu este folosit, pentru declararea informatiilor despre angajatii care indeplinesc activitati de agent, delegat, sofer, gestionar, vanzator, etc, se apeleaza fereastra Angajati – date sumare. Din lista de angajati astfel declarata, se selecteaza vanzatorii, agentii si delegatii care apar in avize si facturi, gestionarii pentru inventarieri, bonuri de transfer, etc.