Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Culegere date pt. calcul salarii/Modificare: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m
m
Linia 1: Linia 1:
 +
[[Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Culegere date pt. calcul salarii/Modificare/Actualizare venituri|Actualizare venituri]]
 +
[[Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Culegere date pt. calcul salarii/Modificare/Pontaj extins|Pontaj extins]]
 +
 
Dupa selectarea angajatului apare o fereastra care permite completarea informatiilor pentru toate tipurilor de ore exceptie care influenteaza calculul salarial.  
 
Dupa selectarea angajatului apare o fereastra care permite completarea informatiilor pentru toate tipurilor de ore exceptie care influenteaza calculul salarial.  
  
Linia 14: Linia 17:
 
*la avans - daca se doreste un avans exceptie se bifeaza rubrica '''Avans exceptie''' si se completeaza rubrica '''Avans''' cu suma dorita (vezi [[Manual:Integrat/Salarii/Avans si lichidare/Avans#Tipuri de avans|Tipuri de avans]])
 
*la avans - daca se doreste un avans exceptie se bifeaza rubrica '''Avans exceptie''' si se completeaza rubrica '''Avans''' cu suma dorita (vezi [[Manual:Integrat/Salarii/Avans si lichidare/Avans#Tipuri de avans|Tipuri de avans]])
 
*la lichidare - pentru calculul corect al restului de plata la lichidare, se modifica in cazul in care avansul primit real de angajat difera de cel calculat la momentul platii avansului.
 
*la lichidare - pentru calculul corect al restului de plata la lichidare, se modifica in cazul in care avansul primit real de angajat difera de cel calculat la momentul platii avansului.
 
[[Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Culegere date pt. calcul salarii/Modificare/Actualizare venituri|Actualizare venituri]]
 

Versiunea de la data 7 februarie 2020 13:25

Actualizare venituri Pontaj extins

Dupa selectarea angajatului apare o fereastra care permite completarea informatiilor pentru toate tipurilor de ore exceptie care influenteaza calculul salarial.

Pot exista unele rubrici inactive pentru orele de tip

  • peste program, in weekend, tura de weekend si de noapte
Activarea acestora se poate realiza prin stabilirea coeficientilor in setarile aferente salariilor (vezi Salarii - Coeficienti).
Completarea uneia dintre aceste rubrici activeaza automat si rubrica aferenta orelor recuperate.
  • regie - rezulta din calcul, adica reprezinta diferenta dintre numarul de ore pe care angajatul trebuie sa le lucreze in luna si suma orelor nelucrate
  • absent - numai in cazul angajatilor care isi incep sau intrerup activitatea firmei in cadrul lunii de salarii; rezulta din calcul si reprezinta numarul de ore in care nu a fost angajatul firmei

Completarea rubricii Zile Concediu de odihna are ca efect completarea automata a rubricii CO calculat. In cazul in care suma respectiva a fost achitata prin casierie anterior datei la care se achita lichidarea drepturilor salariale, se completeaza rubrica CO primit cu suma respectiva.

In dreptul rubricii Zile Concediu de odihna sunt afisate informatii despre Zile CO de efectuat pentru anii anteriori si pentru anul curent (vezi si Cum pot afla informatii despre concediul de odihna al angajatilor?).

Rubrica Avans

  • la avans - daca se doreste un avans exceptie se bifeaza rubrica Avans exceptie si se completeaza rubrica Avans cu suma dorita (vezi Tipuri de avans)
  • la lichidare - pentru calculul corect al restului de plata la lichidare, se modifica in cazul in care avansul primit real de angajat difera de cel calculat la momentul platii avansului.