Manual:Integrat/Cataloage/Angajati - date sumare: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m
m
Linia 10: Linia 10:
 
*Tip activitate - obligatoriu macar una dintre optiunile posibile (agent, delegat, vanzator, etc)
 
*Tip activitate - obligatoriu macar una dintre optiunile posibile (agent, delegat, vanzator, etc)
 
*IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in ferestrele de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc
 
*IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in ferestrele de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc
*Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi '''[[Manual:Integrat/Protectia datelor/Setari|Setari - Protectia datelor]]'''
+
*Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi '''[[Manual:Integrat/Generale/Protectia datelor/Setari|Setari - Protectia datelor]]'''
 
*Auto tip si numar - se completeaza daca se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi
 
*Auto tip si numar - se completeaza daca se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi

Versiunea de la data 18 iunie 2019 19:49

Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre angajati.

Aceasta fereastra se apeleaza numai daca modulul de Salarii nu este folosit, pentru declararea informatiilor despre angajatii care indeplinesc activitati de agent, delegat, sofer, gestionar, vanzator, etc

Introducerea unui angajat nou se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.

Pentru fiecare angajat se completeaza

  • Nume - obligatoriu
  • Porecla, Telefon, Mobil, CNP, Colectiv, Functie, E-mail - optional
  • Tip activitate - obligatoriu macar una dintre optiunile posibile (agent, delegat, vanzator, etc)
  • IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in ferestrele de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc
  • Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi Setari - Protectia datelor
  • Auto tip si numar - se completeaza daca se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi