Manual:Integrat/Cataloage/Angajati - date sumare

De la Manual
Jump to navigation Jump to search

Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre angajati.

Aceasta fereastra se apeleaza numai daca modulul de Salarii nu este folosit, pentru declararea informatiilor despre angajatii care indeplinesc activitati de agent, delegat, sofer, gestionar, vanzator, etc

Introducerea unui angajat nou se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.

Pentru fiecare angajat se completeaza

  • Nume - obligatoriu
  • Porecla, Telefon, Mobil, CNP, Colectiv, Functie, E-mail - optional
  • Tip activitate - obligatoriu macar una dintre optiunile posibile (agent, delegat, vanzator, etc)
  • IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in ferestrele de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc
  • Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi Setari - Protectia datelor
  • Auto tip si numar - se completeaza daca se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi