Manual:Integrat/Terti/Catalog terti: Diferență între versiuni

De la Manual
Jump to navigation Jump to search
m (Contacte)
m (Puncte)
Linia 49: Linia 49:
  
 
==Puncte==
 
==Puncte==
 +
Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre  Puncte de lucru.
 +
 +
Adaugarea informatiei se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 adaugare rand|F2 adaugare rand]] si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.
 +
 +
Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre
 +
*Nume, Functie, Departament
 +
*Mobil, Telefon, Fax, E-mail
 +
*Date privind contactul pe post de delegat
 +
**CNP, Act de identitate, Eliberat de, Auto tip, Auto nr.
 +
 +
Se poate stabili tipul de e-mail-uri care pot fi primite la punctul de lucru
 +
*(toate)
 +
*Comenzi furnizori
 +
*Anexe contracte paza
 +
*Comenzi clienti
 +
*Facturi clienti
 +
 +
Selectarea se face prin
 +
*pozitionare pe optiunea dorita in lista '''Tipuri de email disponibile'''
 +
*apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
 +
Deselectarea se face prin
 +
*pozitionare pe optiunea dorita in lista '''Tipuri email selectate'''
 +
*apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
 +
 +
Salvarea informatiilor se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F5 Salvare|F5 Salvare]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Salvare.
 +
 +
Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F4 Abandon|F4 Abandon]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Abandon.
 +
 +
 +
Modificarea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 modificare rand|F3 modificare rand]].
 +
 +
Stergerea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 stergere rand|F8 stergere rand]].
 +
 +
Stergerea se realizeaza numai daca aceasta informatie nu se regaseste in nici un document emis pentru respectivul tert.
 +
 
==Departamente==
 
==Departamente==
 
==Speciale==
 
==Speciale==
 
==Observatii==
 
==Observatii==
 
==Delegati==
 
==Delegati==

Versiunea de la data 24 iulie 2019 09:55

Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se adauga, modifica sau sterg datele despre un tert.

Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre tert si alte pagini cu informatii grupate pe tematica.

Introducerea unui tert se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.

Modificarea sau stergerea unui tert se face prin selectarea lui din lista si apelarea functiei F3 Modificare, respectiv F8 Stergere .

Stergerea unui tert este posibila numai daca acesta nu apare ca analitic intr-o nota contabila.

Generale[modificare]

Client[modificare]

Furnizor[modificare]

Coeficient penalizare intarziere la plata[modificare]

Contacte[modificare]

Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre Contacte.

Adaugarea informatiei se face apeland functia F2 adaugare rand si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.

Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre

  • Nume, Functie, Departament
  • Mobil, Telefon, Fax, E-mail
  • Date privind contactul pe post de delegat
    • CNP, Act de identitate, Eliberat de, Auto tip, Auto nr.

Se poate stabili tipul de e-mail-uri pe care contactul le poate primi

  • (toate)
  • Comenzi furnizori
  • Anexe contracte paza
  • Comenzi clienti
  • Facturi clienti

Selectarea se face prin

  • pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri de email disponibile
  • apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului

Deselectarea se face prin

  • pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri email selectate
  • apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului

Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.

Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.


Modificarea sau stergerea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei F3 modificare rand, respectiv F8 stergere rand.

Puncte[modificare]

Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre Puncte de lucru.

Adaugarea informatiei se face apeland functia F2 adaugare rand si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.

Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre

  • Nume, Functie, Departament
  • Mobil, Telefon, Fax, E-mail
  • Date privind contactul pe post de delegat
    • CNP, Act de identitate, Eliberat de, Auto tip, Auto nr.

Se poate stabili tipul de e-mail-uri care pot fi primite la punctul de lucru

  • (toate)
  • Comenzi furnizori
  • Anexe contracte paza
  • Comenzi clienti
  • Facturi clienti

Selectarea se face prin

  • pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri de email disponibile
  • apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului

Deselectarea se face prin

  • pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri email selectate
  • apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului

Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.

Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.


Modificarea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei F3 modificare rand.

Stergerea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei F8 stergere rand.

Stergerea se realizeaza numai daca aceasta informatie nu se regaseste in nici un document emis pentru respectivul tert.

Departamente[modificare]

Speciale[modificare]

Observatii[modificare]

Delegati[modificare]