Manual:Integrat/Cataloage/Colective/Editare

De la Manual
Jump to navigation Jump to search

Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se pot adauga, modifica sau sterge colective.

Adaugarea informatiei se face prin apelarea functiei F2 Adaugare.

Campurile care se completeaza la adaugarea sau modificarea unui colectiv sunt:

  • Denumire - obligatoriu
  • Parinte - optional - prin selectarea din lista colective
  • Localitate, Judet, eventual Sector - optional
  • Adresa - optional
  • Centru de cost - rubrica care permite cautare in catalogul de Centre de cost
Se completeaza obligatoriu daca este bifata optiunea Setari / Generale - Urmarire pe centre de cost
  • Toate drepturile salariale se achita la avans - optional (vezi Avans - Observatii)
  • Se declara in D112 ca punct de lucru fara angajati - se bifeaza in cazul in care exista puncte de lucru cu personalitate juridica (CUI distinct) care nu mai au angajati incadrati dar inca nu au fost radiate din evidentele oficiale si trebuie sa apara in Declaratia 112 la sectiunea Impozit

Modificarea sau stergerea unui colectiv se face prin selectarea lui din lista de colective si apelarea functiei F3 Modificare, respectiv F8 Stergere .

Observatii

Stergerea unui colectiv nu se efectueaza real decat daca nici un angajat nu a fost incadrat in acest colectiv; in caz contrar apare mesajul "Nu puteti sterge un colectiv pentru care aveti angajati"