Manual:Integrat/Terti/Situatii/Raport status facturi - EDI

De la Manual
< Manual:Integrat‎ | Terti‎ | Situatii
Versiunea din 1 noiembrie 2019 17:41, autor: Avir (Discuție | contribuții) (Sinteza informatii)
Jump to navigation Jump to search

Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se poate vizualiza statusul facturilor a caror transmitere se face prin intermediul modulului EDI.

Informatii prezentate[modificare]

Implicit se afiseaza intr-un tabel informatii despre toate facturile EDI

  • Data, Numar si Scadenta factura
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe una dintre aceste coloane se apeleaza o fereastra care prezinta factura
  • Nr aviz - numarul aventualului aviz pe care il inchide
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe aceasta coloana se apeleaza o fereastra care prezinta avizul
  • Nr. storno - numar pentru eventuala factura pe care o storneaza
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe aceasta coloana se apeleaza o fereastra care prezinta factura pe care o storneaza
  • Nr. ref - numar pentru eventuala comanda pentru care s-a emis factura
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe aceasta coloana se apeleaza o fereastra care prezinta comanda
  • Valoare totala, suma achitata si suma ramasa de achitat
  • Data si ora la care documentul a fost transmis prin intermediul EDI
  • Data si ora ultimului mesaj receptionat de la EDI pentru factura
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe una dintre aceste coloane se apeleaza o fereastra care prezinta toate actiunile care s-au efectuat pentru respectivul document: EDI transmitere, receptionare, acceptare, etc.
Sunt prezentate informatii despre data si ora lansarii actiunii si despre data si ora executiei actiunii.

Sinteza informatii[modificare]

In partea de jos a ferestrei sunt afisate o sinteza a informatiilor despre

  • Documente procesate, Documente afisate, Documente lipsa la client
  • Totalul do0cumentelor afisate, Achitat si De achitat

Filtrare informatii[modificare]